woensdag 26 augustus 2015

The End

Omdat ik er niet in slaag  'mijn blog' de aandacht en inhoud te geven die ik van bij de aanvang voor ogen had heb ik beslist, met pijn in het hart, er een punt achter te zetten.
Wat niet wegneemt dat ik altijd met veel plezier en zelfs een zekere fierheid aan mijn blog heb 'gewerkt' en dat ik iedereen dankbaar ben die hier een kijkje is komen nemen want jullie gaven mij het gevoel met iets waardevols bezig te zijn.
Het is niet mijn bedoeling om een blog 'werkeloos' op het internet te laten staan, langs de andere kant wou ik het niet laten 'verdwijnen' zonder jullie op de hoogte te brengen.

Because of the fact that I seem to be unable to give the attention and content to my blog that it deserves I decided to put an end to it.
However I always enjoyed writing posts and I was always proud at how they looked.
I am grateful to everyone who visitid my blog because you gave me the feeling of doing something valuable.
It is not my intention to leave a not used blog on the internet, on the other hand I did not want to let it disappear without informing you first.



With love

Nesta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten